مصاحبه آرشیو خبر ها
رُمی ها داوران را می ترسانـند

رُمی ها داوران را می ترسانـند

لوچیانو موجی مدیر سابق یوونتوس پس از اینکه بازیکنان و سرمربی رُم هنوز بعد از چند روز در مورد اتفاقات بازی با یووه صحبت می کنند اعتقاد دارد که برنامه این تیم ، تحت فشار قرار دادن داوران است .

" پس از بازی با یووه از دی سانتیس تا توتی همه در مود یک چیز صحبت کردند و حتی درخواست رئیس پالوتا برای داشتن آرامش مورد توجه قرار نگرفت "

" این باعث می شود من  فکر کنم تاکتیکی که رقیبان یوونتوس پیس از کالچوپولی از آن استفاده می کردند هنوز هم مورد استفاده یکی از آن ها است "

" به داوران بگویید در صورتی که (در صحنه ای) شک داشتید بهتر است برای اینکه مورد انتقاد قرار نگیرند، علیه یووه سوت بزنید . در واقع آن ها می خواهند داوران را بترسانند "

" هر کس بخواهد می تواند آمار را مرور کند. از سال 1998 تا 2006 ; تیمی هایی که صاحب بیشترین پنالتی ها شده اند ، میلان با 70 پنالتی بود و پس از آن هم رُم با 57 پنالتی ، لاتزیو با 55 ، ناپولی با 54 و اینتر و یوونتوس همراه هم با 53 پنالتی ِ اعلام شده "

و پنالتی هایی که علیه تیم ها گرفته شده است ، میلان با 25 اول است (شرایط بهتری دارد) و بعد یوونتوس با 26 پنالتی ، لاتزیو با  30 و اینتر ، رُم و ناپولی با 39 پنالتی قرار دارند "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: